piątek, 30 stycznia 2015

Serioxyl 3-stopniowy program wzmacniający włosy, L'Oréal Professionnel

Zawsze marzyłam o pięknych gęstych włosach i jest na nie nadzieja! Ostatnio u fryzjera zobaczyłam plakat serioxylu i postanowiłam sprawdzić czy działa cuda. Zaczynam testowanie od dziś. Co jakiś czas powinnam dawać znać jakie efekty zauważyłam :)
Tak wygląda opakowanie tego cudeńka, zaraz na pewno wypróbuję co i jak ;)
Nigdzie nie mogłam znaleźć testu tego produktu, więc postanowiłam sama się przekonać co zrobi z moimi włosami:)
Zestaw zawiera:
  1. Szampon oczyszczający, który oczyszcza skórę głowy i włosy. Zapewnia uczucie świeżości i chłodu.
  2. Odżywka wzmacniająca. Włosy wydają się gęstsze i pogrubione. Odżywia od cebulki, aż po końce włosów.
  3. Pielęgnacja zagęszczająca o konsystencji pianki. Natychmiast unosi włosy u nasady i nadaje włosom na długościach uczucie większej gęstości

Takie działanie zapewnia nam producent, ponieważ widnieją na ulotce ;) Czy faktycznie moje włosy staną się bardziej gęste? Okaże się ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz