poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Rudo mi ;)

Diametralnie zmieniając swoje życie warto sobie pomóc. Mały szczegół odmieniony w wyglądzie dopinguje - potwierdzone info :) Przy zmianach osobistych wpadłam na świetny pomysł - zmieniam fryzurę! Mój genialny pomysł powstał w pracy, od razu pobiegłam po telefon i zadzwoniłam do Kreatora Stylu. Pani Sabina słysząc to, nie dowierzała, ale spełniła moje marzenie! Stworzyła na moich włosach tak piękny rudy kolor, że jest to nie do opisania. 

Druga wizyta - podbicie koloru, wykreowanie głębi i wielowymiarowości tak wielkiej, że aż zapiera dech w piersiach. Mogłoby się wydawać, że to tylko zmiana koloru włosów, nic specjalnego. A jednak to niemożliwe jak wiele mi pomógł. Stałam się bardziej wyrazista, pewna siebie i poczułam się tak piękna jak nigdy dotąd. W oczach płci przeciwnej stałam się bardziej interesująca i piękniejsza.

Pojawił się jednak problem - inny kolor włosów to też dobranie odpowiedniej pielęgnacji, kosmetyków itd. Blond potrzebował intensywnej pielęgnacji, gdyż włosy były bardziej narażone na działanie słońca, wiatru itd. Do tego pojawiał się żółty odcień. Ale co z rudym?! Wiedziałam, że moje włosy odżyją, staną się zdrowsze itp. Zapomniałam jednak o jednym ważnym aspekcie - wypłukiwaniu koloru. Z tym niestety nic kompletnie nie da się zrobić. Tak po prostu jest i to wszystko! Jedynym ratunkiem, żeby nie chodzić do fryzjera jest zakupienie pigmentu i maski do włosów i nakładaniu tego co dwa tygodnie. Jednak to nie był efekt który chciałam uzyskać. Najbardziej na świecie pragnęłam, żeby moje włosy delikatnie wpadały w czerwony odcień, a pigment ewidentnie tego nie robił. Moje włosy były rude, ale nie tak jak chciałam. Zaczęłam szperać, szukać, czytać itd. W końcu jest! Trafiona całkowicie przypadkowo - maska odświeżająca kolor Artego, kolor wiśniowy. 200 ml w cenie 35,90 zł. To był mój strzał w 10! Pięknie pachnie, robi czerwono-rudy odcień i cena jest rewelacyjna! To jest coś co każda rudowłosa powinna mieć w szafce, bo dzięki temu włosy pięknie pachną, są fantastycznie nawilżone a do tego, odzyskują swój kolor i blask! A przy rudościach to jest najważniejsze :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz