wtorek, 20 października 2015

Konturowanie w Sephorze

Niedawno dostałam paczkę od buzzar.eu z zaproszeniami na profesjonalną sesję makijażu w Sephorze. Byłam zachwycona, bo zawsze chciałam zobaczyć jak robi to profesjonalista. W paczce znajdowało się 6 zaproszeń - jedno dla mnie i 5 dla moich koleżanek. Do tego prezent  ołówek z podwójną końcówką do konturowania twarzy. Zaproszenia rozeszły mi się jak świeże bułeczki. Po rozdaniu ich koleżankom umówiłam się z jedną z nich, że pójdziemy razem. Zawsze więcej można zauważyć ;) W sephorze wizażystka robiąca nam makijaż opowiadała dokładnie co po kolei nakłada, żebyśmy mogły wynieść z tego jak najwięcej. Szczerze mówiąc bardzo się bałam, że będzie to wyglądać jak mega tapeta. 

Na początku oczywiście krem do twarzy, później podkład, korektor - normalka. Następnie konturowanie na mokro kredkami Smashbox - policzki, czoło, nos. Efekt całkiem niezły. Później przypruszenie to pudrem i konturowanie na sucho. Znowu w ruch weszła paleta ze Smashboxa i koniec. A efekt? Przerósł moje najśmielsze oczekiwania. Nie wyglądało to jak tapeta tylko mega naturalnie. Twarz piękna i smukła, nos wąski a czoło normalnie a nie wysokie. Moim zdaniem warto wydać 49 zł - bo tyle kosztuje usługa, żeby samemu się przekonać co dokładnie tam się dzieje. Bardzo polecam - bo można dowiedzieć się naprawdę wiele na temat konturowania i do tego zapytać o wszystko co nas interesuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz