sobota, 13 czerwca 2015

Brond vs sombre czyli żmudne poszukiwania fryzjera

Ostatnio oszalałam na punkcie koloru BROND = BLOND + BRĄZ ;) jednak nie spodziewałam się, że nie będzie to takie proste. Włączyłam kiedyś swojego facebooka i zobaczyłam filmik na fanpage'u 
L'Oréal Professionnel, gdzie było pokazane co to jest i jakie są efekty. Od razu chciałam mieć takie cuda na włosach! Jakie było moje rozczarowanie chodząc od salonu do salonu że musiałam tłumaczyć każdemu fryzjerowi co to jest.

Pomyślałam - dość! Chce coś zmienić, ale chcę pójść do salonu w którym ktoś będzie w stanie mi doradzić, a nie szukać czegoś czego nikt nie robi :) i tym sposobem jakimś cudem usłyszałam o pewnym salonie. Po ponad półgodzinnym spacerze do niego stał się cud! Strzał w 10 :) Ja tylko powiedziałam, że chce coś zmienić, a fryzjerka sama powiedziała co mi pasuje, a co nie, zaproponowała sombre, a teraz mam złoty blond. Wytłumaczyła mi dlaczego tak a nie inaczej i od razu poczułam, że jestem w rękach profesjonalisty. Moja metamorfoza będzie w poniedziałek i obiecuje że najpóźniej we wtorek wrzucę zdjęcia i całą recenzję! Nie mogę się doczekać :) Trzymajcie wszyscy kciuki - bo ja się trochę boję ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz