sobota, 13 czerwca 2015

Serioxyl, L'Oréal Professionnel - gęstsze włosy - hit czy kit?

Długo się zbierałam z opisem tej nowości bo chyba trochę nie dowierzałam. Używałam 3-stopniową kurację i serum gęstsze włosy. Co mogę stwierdzić to - faktycznie moje włosy stały się gęstsze :o To dziwne, bo szczerze mówiąc nie spodziewałam się takich efektów. Byłam bardzo sceptycznie nastawiona do tego produktu bo przecież jak szampon, odżywka, pianka i serum sprawią że moich włosów stanie się więcej? Myślałam, że to niemożliwe! 
To co bardzo mnie zniechęcało, to fakt, że serum trzeba używać codziennie - jestem zapominalska i średnio mi się chcę ;) ale używałam!
Jeżeli chodzi o efekty po kuracji to nawet nie macie pojęcia jak wielkie było moje zdziwienie gdy zobaczyłam, że moje gęste włosy dalej są gęste! Nie mam już pięciu włosów na krzyż, ale serio wygląda jakby było ich więcej. 
Podsumowując - polecam bardzo gorąco :) Nie wiem czy sama jeszcze zakupię ten produkt bo kuracja wychodzi dosyć drogo, ale jeżeli ktoś ma problemy z cienkimi włosami to sprawdźcie na sobie! U mnie efekty są widoczne ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz