poniedziałek, 15 czerwca 2015

Zmiany na lepsze?

Dzisiaj odwiedziłam fryzjera, miało być sombre jak z obrazka a wyszło coś innego! Muszę przyznać, że wygląda mega i nie spodziewałam się takiego wyglądu. Chciałam coś zmienić, ale jednak sama nie wiedziałam co i jak :) i tu na pomoc przyszła Pani pracująca w tym salonie, bardzo miła i bardzo pomocna :)
Nie lubię oddawać swoich włosów komuś, kogo nie znam, ale postanowiłam spróbować. Miałam tak wielkie obawy, że aż robiło mi się słabo. Serio! I wiecie co? Niepotrzebnie! To było najlepsze co mogło mnie spotkać, taka chwila tylko dla mnie. Obsługiwała mnie przesympatyczna Pani, która słuchała moich oczekiwań, ale też proponowała swoją wersję. To było coś czego mi było trzeba! Opowiadała mi jakie powinnam używać kosmetyki do włosów i dlaczego. To było coś czego mi było trzeba. Jeżeli ktoś czyta mojego bloga z okolic Rzeszowa to wszystkim z całego serca polecam salon https://www.facebook.com/Salon.Fryzjerstwa.Kreator.Stylu?fref=ts
Najlepsze że gdy tylko wyszłam z tą fryzurą zauważyłam wielkie zainteresowanie płci przeciwnej, czyli trzeba przyznać że Pani - nie mam pojęcia jak ma na imię - zna się na tym co robi i robi to rewelacyjnie!

Zdjęcie przed                                                                                                    Zdjęcie po
                                                                                                                  


















Mój blond był mega żółty, żeby uzyskać taki efekt trzeba było wiele pracy ;)
Zdjęcia są robione o innych porach dnia więc się różnią odcieniami, ale wygląda genialnie!
Dziękuję bardzo za tak piękną fryzurę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz