piątek, 14 sierpnia 2015

Paese box - czyli 7 niespodziankowych, pełnowymiarowych kosmetyków


Uwielbiam pudełeczka od shiny i glossy, więc bardzo chciałam też zobaczyć co można dostać od firmy Paese w takim pudełeczku. Za 39 zł znajduje się w nim 7 pełnowymiarowych produktów (wielkie wow!). Oczywiście kosmetyki są dobierane losowo, nie ma tam żadnych ankiet na temat naszej skóry, włosów itp. Robimy przelew, piszemy e-maila na jaki adres chcemy dostać paczkę i czekamy ;) nic więcej.

Dzisiaj mam zamiar pokazać co w tym pudełku dostałam, a za ok. tydzień napiszę jak te kosmetyki się sprawdzają na mnie :)


  1. Mineralny puder sypki brązujący. Bez parabenów i alergenów, można go stosować zamiast różu lub bronzera. Zapowiada się ciekawie, ALE jest mega świecący, ma w sobie brokat - za którym nie przepadam i trochę mnie to zniechęca. Będę go używać - tak myślę ;) i za tydzień dam znać jak przedstawia się sytuacja. Cena na stronie to 45 zł,
  2. Matowy cień do powiek - kaszmir mono. Nie wiem nawet co napisać na ten temat, bo gdyby nie fakt, że na opakowaniu było napisane eyeshadow to byłabym przekonana że to jakiś mały puder albo kamuflaż. Ale nie, to jest cień o bardzo niepasującym mi kolorze. Myślę, że będę go używać jako bazę pod cienie lub pod eyeliner - zobaczymy :) Cena na stronie to 19,90 zł.
  3. Podkład matujący o kremowej konsystencji - kolor złoty beż, do skóry tłustej i mieszanej - czyli nie mojej. Ten podkład może być ok, ale na zimę, teraz jego konsystencja jest zbyt ciężka żeby nałożyć go w tak ciepłe dni, ale raz na pewno się nim pomaluję :) Cena na stronie to 45 zł
  4. Linea Automatic Eyeliner - metaliczna kredka do oczu o miękkiej konsystencji. Kolor to Plum glam i wydaje mi się, że będzie fajna - jestem pozytywnie do niej nastawiona. Ciekawi mnie tylko jak długo będzie się utrzymywać na powiece :) Cena na stronie - 27 zł.
  5. Błyszczyk do ust z kolekcji limitowanej? Chyba. Ma pojemność 5 ml i nazywa się holiday dreams. Nie wiem czy będę go w stanie użyć bo ma tak okropny zapach, że ciężko jest go wytrzymać, Cena na stronie - nieznana, nie byłam w stanie go znaleźć :)
  6. Tusz do rzęs - adore curly lash. Podobno dzięki niemu moje rzęsy będą miały efekt "lift up" - zobaczymy jak to wyjdzie, bo szczoteczka szczerze mówiąc nie przemawia do mnie. Cena na stronie 29,90 zł.
  7. Lakier do paznokci z formułą podwójnie kryjącą, szybkoschnącą i superbłyszczącą. Brzmi nieźle. Cena na stronie - 15.90 zł.

tak wyglądają na ręce (od góry) -                                                  
podkład, cień i Słońce Egiptu














Kredka i błyszczyk :)



Za 39 zł dostałam pudełko z kosmetykami o wartości ok. 200 zł. Jest całkiem nieźle - za tydzień zdam relację z tego co dostałam. Jeżeli ktoś z Was też zamówił pudełeczko to dajcie znać co tam macie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz