poniedziałek, 14 września 2015

L'Oréal Professionnel Pro Fiber - moje wrażenia

Postanowiłam opisać moje odczucia po kuracji pro fiber. Używałam według zaleceń kosmetyków, które dostałam w salonie i efekt miękkich włosów miał się po prostu utrzymać. Do tego nie używałam żadnych innych kosmetyków - takie wymagania dostałam od fryzjerki (żadnych olejków, odżywek innych firm, kuracji itp.)

Co stało się tak na prawdę?

Dostałam dwa kosmetyki szampon i serum - kilka słów o nich.

Szampon przypadł mi do gustu - ładnie pachnie, świetnie się pieni i jest dosyć wydajny. Nie ma się do czego przyczepić ;)  Niestety ciężko gdziekolwiek znaleźć cenę takiego szamponu, jedyna opcja to udać się do salonu L'Oréal Professionnel i zapytać. 

Serum - nawet nie wiem co o nim napisać. Serum wygląda jak zabarwiona woda - dokładnie o takiej konsystencji, ciężko nakłada się na włosy bo niestety ucieka pomiędzy palcami, a do tego nie robi spektakularnych efektów. 
Plus dla serum za to, że bez używania odżywki byłam w stanie rozczesać włosy dzięki niemu ;)

Należę do osób, które włosy myją co 2 dni no i tu niestety pojawił się kolejny problem. W dzień mycia włosów wyglądały świetnie - miłe w dotyku, gładkie itp. Jednak następnego dnia na mojej głowie było siano z niewielką możliwością rozczesania. Pomimo wiązania włosów na noc, żeby się nie plątały rano przeżywałam katusze. Miałam dwa wyjścia - bawić się z czesaniem włosów po kilkanaście minut lub nie uważać na włosy i łamać część z nich. Oczywiście wybierałam dłuższą wersję i lepszą dla moich włosów. A co dostawałam? Połamane końcówki.

Zabieg w salonie był bardzo przyjemny i faktycznie po nim można było zauważyć różnicę przed i po, jednak pielęgnacja domowa wcale nie podtrzymuje efektów w zadowalającym procencie. 
Cena zabiegu w salonie w którym wykonywany był zabieg to 200-300 zł i w tym są dwa kosmetyki do pielęgnacji w domu. Jeżeli faktycznie w cenę wliczone są kosmetyki do pielęgnacji w domu to nie jest wygórowana, jeżeli jednak cena obejmuje sam zabieg to trzeba przyznać, że jest stanowczo za wysoka. 

Czy wybrałabym się jeszcze raz na tą samą usługę? Zdecydowanie nie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz