niedziela, 20 września 2015

CK Eternity Now - nowe love!

Niedawno dostałam przecudowną paczkę w której znajdowały się 3 próbki perfum damskich i 3 męskich Eternity NOW, do tego jeszcze szampan ale chyba bardziej w gratisie ;)

Zacznę od tych które najbardziej mnie zainteresowały - czyli DLA NIEJ. W małej fiolce zostały umieszczone aromaty soczystej liczi, delikatnej piwonii i aksamitnego kaszmiru. Uwielbiam perfumy CK i moją największą miłością była Euphoria - do momentu w którym otworzyłam paczkę. Bo tam znalazło się wielkie WOW. Jestem zakochana w tej perfumie <3 Jest przepiękna, pachnie bardzo zmysłowo i kobieco a do tego utrzymuje się CAŁY DZIEŃ! Nie kłamię ;) perfumowałam się przed wyjściem do pracy i gdy wracałam do domu ona dalej była wyczuwalna. Jak dla mnie 10/10. Jestem pewna, że gdy mi się skończy próbka to kupię 100 ml. Po prostu muszę ją mieć!



Opcja DLA NIEGO ma w sobie nutę tropikalnego aksamitu, pikantnego imbiru i marokańskiego drzewa cedrowego. Na początku kiedy mój chłopak jej użył to była bardzo mocna - powiedziałabym nawet, że troszkę dusząca. Ale później - mmm... marzenie! To jest zapach w stylu - mija Cię facet, który nie przyciąga jakąś mega urodą, ale ten zapach - to jest to przez co odwrócisz za nim głowę :) Ja się zakochałam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz